Figurkowy Karnawał Blogowy – Odsłona 60! – Kości Zostały Rzucone

Zostałem na ochotnika poproszony, do poprowadzenia jubileuszowej, zaszczytnej, sześćdziesiątej edycji Figurkowego Karnawału Blogowego, który to, z tego co doczytałem, ma tradycję dłuższą niż ja się w ogóle bawię z publikowanie swojego paćkania hipków!

Edycję pięćdziesiątą dziewiątą, na koniec lipca, zamknął Zielony Skaven, nie omieszkajcie rzucić okiem.

Druga połowa okresu letniego, część z Was zapewne już po urlopach, część przed a i zapewne niektórzy właśnie dłubią jakieś sążniste projekty. Sierpniowa edycja Figurkowego Karnawału Blogowego otrzymuje temat „Kości Zostały Rzucone”!

Gajusz Juliusz Cezar w całej olśniewającej okazałościAlea Iacta Est, jak to – nie przymierzając – rzucił Gajusz Juliusz Cezar, przekraczajac Rubikon, a co z łaciny można  przetłumaczyć jako „Kostka została rzucona„. Idealnie, bo dokładnie o to nam tutaj się rozchodzi! Skoro mamy temat kości, to możecie, drodzy współblogerzy, czynić co Wam się żywnie z owymi kostkami podoba! Modele dzierżące kości? Postument w kształcie kostek? Coś jeszcze ciekawszego? Bardzo dobrze!

Ja swój plan już mam, sierpień więc będę miał baaardzo pracowity!

Komentujcie wpis ze swoimi odnośnikami, oznaczajcie i działajcie! Jestem wyjątkowo ciekaw tego, co przyjdzie Wam do głów!

Ja sam zaczynam już zbierać materiały, zakasywać rękawy i jak to mawiam ostatnio, czas ciąć plastik i krzesać opiłki! 🙂

Elmin

23 myśli w temacie “Figurkowy Karnawał Blogowy – Odsłona 60! – Kości Zostały Rzucone

Add yours

      1. I nie kończyć jej w trakcie nocy przed turniejem za pomocą kompulsywnej pracy i modłów do mrocznych potęg?

        Polubienie

  1. *Rubikon 😉

    Fajnie widzieć kolejny temat FKB inspirowany cytatami. Coś wymyślę i wezmę udział. Może nawet szybciej wrzucę wpis niż na ostatnią chwilę 😀

    Polubienie

Dodaj komentarz

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

Up ↑